Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heb je een klacht?

 

Het kan gebeuren dat jij niet tevreden bent over de begeleiding die je krijgt van Puur Persoonlijk. Dan horen wij dit graag. Hiervoor kun je in eerste instantie altijd mondeling terecht bij jouw persoonlijk begeleider,  lukt dat niet kun je ook in gesprek met de directie.

Je kunt hiervoor jouw  klacht mailen naar info@puur-persoonlijk.nl. We nemen de klacht serieus en zo snel als mogelijk in behandeling, zodat we jouw onvrede kunnen oplossen.

 

Alhoewel wij natuurlijk ons uiterste best doen ,kan het zijn dat we er niet ( meteen ) uit komen.

In dat geval, kun je gebruik maken van ondersteuning bij je klacht door:

klachtenfunctionaris van ’s Heerenloo, voor de klanten die we in onderaannemerschap begeleiden

 

Adviespunt Zorgbelang Gelderland      https://adviespuntzorgbelang.nl

Nadat je bent ingelogd op hun website,

Zie je voor ouder & jeugd de volgende contactgegevens:

“Contact

Bel 088 555 1000

Je kunt ons gratis bellen op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Of chat op www.jeugdstem.nl (chat open: op ma-do van 16:00-20:00 uur / vr van 15:00-17:00 uur).”

 

Zie je voor sociaal domein/WMO de volgende contactgegevens:

“Contactgegevens Wmo-ondersteuning in uw gemeente Niet iedere gemeente biedt cliëntondersteuning aan via Adviespunt Zorgbelang. Via onze contactpagina kunt u eenvoudig zien of wij u kunnen ondersteunen.”

Zie je voor WLZ de volgende contactgegevens:

“Contact

Onze cliëntondersteuners helpen u graag bij al uw vragen over het regelen en de uitvoering van uw zorg: in een instelling of thuis, met of zonder een persoonsgebonden budget (pgb).

Bel 0900 243 81 81 (ma t/m vr van 09:00 – 17:00 uur, lokaal gesprekstarief) “

 

 

Wij maken voor jeugd, gebruik van :

 Jeugdstem / Adviespunt Zorgbelang
Jeugdstem/Adviespunt Zorgbelang is de organisatie van vertrouwenspersonen in de jeugdzorg. Iedereen die te maken heeft met jeugdzorg en daar vragen over heeft, kan bij ons terecht. Voor informatie, advies of ondersteuning. Kinderen, jongeren en volwassenen kunnen met vragen of klachten naar een vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon kan meegaan naar gesprekken met de gemeente of een hulpverlener. Ook helpt de vertrouwenspersoon met het indienen van een klacht bij een klachtencommissie of bij het bezwaar maken bij de gemeente.

Ondersteuning door de vertrouwenspersoon van Jeugdstem / Adviespunt Zorgbelang is gratis. Jeugdstem is een zelfstandige stichting, de vertrouwenspersonen zijn niet in dienst van een instelling voor jeugdzorg.

Een Jeugdstem of Adviespunt Zorgbelang vertrouwenspersoon:     

  • geeft informatie en advies aan jongeren, ouders en verzorgers en legt uit hoe de jeugdzorg werkt;
  • ondersteunt cliënten bij klachten over de jeugdzorg;
  • geeft informatie over rechten en rechtspositie in de jeugdzorg;
  • draagt bij aan verbetering van de kwaliteit van de jeugdzorg;

Zo bereik je Jeugdstem

  • Bel gratis naar 088 – 555 1000
  • Chat met een vertrouwenspersoon via jeugdstem.nl De chat is open van maandag t/m donderdag van 16.00-20.00 uur en op vrijdag van 15.00-17.00 uur.
  • Via Jeugdstem kan u zich aanmelden voor ondersteuning vanuit Adviespunt Zorgbelang.